fredag 23. oktober 2009

Barbieklær

Her har jeg brukt litt restegarn + at jeg testet det nye garnet Frost fra Projo.
Wollmeise ligger å ser på meg og jeg må finne de rette sokkene til . Litt jålete å lage en barbiekjole men pytt ,pytt. Forsvarer meg med at jeg fikk se hvordan det mønsteret seg og hvordan det var å strikke med. Tommelen opp for garnet.
Ja jeg holder også på med ett par sokker, votter og ett pannebånd, dette var bare litt pausestrikk.
Disse stakkars barbiene kunne kansje fått en kam i håret ser jeg

Selger barbieklær her: Epla

5 kommentarer:

  1. Flotte modeller du har strikket!

    SvarSlett
  2. Stillige klær. Litt enkel strikk innimellom trenger vi alle. Mye fin du har laget. Ha en riktig fin helg:)

    SvarSlett
  3. Kjempeflott Barbie-klær:-)
    Ha ei nydelig helg!

    SvarSlett
  4. Flotte barbie dukkeklær, godt å få brukt litt restegarn!!

    SvarSlett

LinkWithin