onsdag 27. mai 2009

Mai Sokker 2009



Da er jeg ferdig med Mai-sokkene. Jukset litt siden jeg aldri hadde strikket fra tåa og opp, hadde nok blitt finere da. Nå har jeg fått fremgangsmåten på tåopp så det skal jeg prøve meg på når jeg får tid.Fikk brukt litt rester av Zen garnet + Fortissima, litt forskjellig tykkelse på garnet men det gikk greit. Fortsatt mer garn av Zen så får nok finne på noe lurt, kansje dukkeklær.

Garn:Zen + Fortissima
Mønster:Hubby house socks
Pinner: 3




Måtte prøves med en gang, de blir nok finere når de blir vasket og blokkes

4 kommentarer:

  1. Sokkene din ble flotte. Delikate farger. Men nå må du prøve deg på tå opp. Rop ut hvis du vil ha hjelp!

    SvarSlett
  2. Skal prøve det. Den veiviseren var flott

    SvarSlett
  3. Så fine sokker, nydelige farger.

    SvarSlett
  4. De ble kjempefine, og jeg får sånn lyst å prøve nytt garn når jeg leser og ser sånt! Fortissima... det har jeg aldri prøvd...
    Ha ei flott pinsehelg!

    SvarSlett

LinkWithin