fredag 19. februar 2010

Malabrigo

Projo annonserte at de hadde fått inn Malabrigo igjen og at det ble fort utsolgt. Jeg fortet meg å kjøpe et par hesper, er ganske lettlurt når det gjelder garn. Nå har jeg satt kjøpestopp på meg selv, så lenge det varer.
Dette garnet er nydelig å strikke med og så det stod som nr 2 på lista til Ravelry, sikkert derfor det er  vanskelig å få tak i. Rett og slett fler enn meg som liker¨å strikke med Malabrigo.
Måtte stjele bilder fra Projo siden lyset her gjør det umulig å få riktige farger.Disse fargene er lekre.

Dette heter Carabeno og dette under heter Solis. Gleder meg til å prøve disse ut.

3 kommentarer:

  1. Nydelig farge på det garnet!!

    SvarSlett
  2. Ja, bare gled deg! Jeg har strikka sokker i Solis! Herlig å strikke med, skjønn farge!!!

    SvarSlett
  3. Takker for kommentaren på bloggen min:)Fint garn:)

    SvarSlett

LinkWithin