lørdag 10. april 2010

Award fra Heidi

Kjempekoselig Heidi at du tenkte på meg og liker å besøke bloggen min. Skal sende den videreen av de nærmeste dagene. Heidi fant jeg en gang i høst da Projo hadde grytkluter som en av månedens bidrag, Heidi hadde oppskrift på dette. Ikke mange i Norge som heter Grymyr, så jeg spurte og hun svarte bekreftene at ja hun var kusine av min mann. Koselig fordi min mann har ikke kontakt med farssiden sin. Bloggverdenen er fantastisk, finner mennesker man har tilknytning til.

Disse reglene følger awarden:


1. Legg ut awarden i bloggen din

2. Gi den videre til 12 personer

3. Link til de du gir den til

4. Gi beskjed om awarden

5. Link til den du har fått den av

God helg, her skinner solen

1 kommentar:

  1. Gratulerer med award!
    Vottene i innlegget under hadde noen fantastisk fine og avstemte farger:-) Skikkelige vårvotter.
    Ønsker deg en flott dag i morgen!

    SvarSlett

LinkWithin