fredag 9. april 2010

The First Lady


Dette har vært en ufo som jeg startet på i januar, da hadde jeg strikket en halv vott. Startet sikkert med noe annet og glemte de. Men nå er de ferdige. Ble ikke helt fortrolig med fargene når jeg startet, men har blitt mer og mer forelsket i vottene under strikkeprosessen. Har nå bestilt meg mer garn fra USA, for å strikke flere. Mange som ønsker seg vottene fra RandiK.Dette var januarvottene i Votteklubben på Projo

Mønster: The First Lady
Designer. RandiK
Garn. Cascade 220
Pinner: 2 1/2 og 3 1/2




7 kommentarer:

  1. De ble kjempelekre. Som du sier, før en har startet virker de litt tandre i fargen, men når en får strikket mønsteret blir de bare helt herlige.

    SvarSlett
  2. Jeg tror jeg har slike liggende på vent, men nå fikke jeg jo lyst og går igang. De er helt nydelige. Håper du får en kjempefin helg:)

    SvarSlett
  3. De ble utrolig lekre. Husk at hvis projo er utsolgt så har Strikkinnom dette garnet.

    SvarSlett
  4. Vottene var kjempefine.Herlig farger i dem,syntes jeg.

    SvarSlett
  5. Duverden så fine votter!! Nydelige farger :o)

    SvarSlett
  6. Så smukke vanter du har strikket :-))

    SvarSlett
  7. Så herlige og vårlige votter du har laga!

    SvarSlett

LinkWithin