torsdag 17. september 2009

Fremgang og garn

Nå har jeg blitt ferdig med del 2 i Mysteriesock på Ravelry, har fått del 3 men skal ha ferdig mine Devon sokker før jeg går igang med den. Der skal det være Honeycomb heel, det har jeg aldri strikket før så det blir spennende. Designer er Nancy Bush, hennes sokker har jeg aldri strikket men disse gir mersmak, litt spesielle siden det er forskjell foran og bak på sokkene.

Har også bestilt garnpakke hos  http://yarnissima.com/ fordi jeg bare måtte prøve Wollmeise som alle snakker om, det var herlig og en blåfarge som er bare lekker, litt sjokolade har det også blitt sendt med. Dette garnet skal få ligge litt så jeg finner noe jeg virkelig vil strikke av det.


Har også fått 2 flotte pakker fra Projo siden jeg er med i Sokkeklubben og Votteklubben der.
Men disse får bare ligge litt siden det er så mange ting jeg skal ha ferdig.Har hatt litt problemer med fargene her. Men de er flotte.
Votteepakken er Frigg med Cascade 220 og Sokkepakken er Let down your hair socks, hehe morsomt navn, med det herlige garnet Malabrigo, det er bare herlig å ta på så det blir det kjøp av.

5 kommentarer:

  1. Nydelige sokker. Du har vist litt prosjekter du også:) Ha en riktig fin dag:)

    SvarSlett
  2. Ja da har du litt å henge fingrene i! Wollmeise er jo et flott garn, men jeg liker veldig godt Malabrigo sokkegarn også. Utrolig mykt og godt! Spennende vottepakke!Lykke til!

    SvarSlett
  3. Nam, nam her var det jo mye lekkert garn å se:-) Fikk selv to hesper Wollmeise i posten i går (har visst handlet litt over evne..hihi), og jeg blir like overrasket over mykhet og fasthet i det garnet:-) Skulle likt å prøve Malabrigo også, men må vente litt med å bestille. Så mye å strikke, og altfor lite timer i døgnet...
    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  4. Så flotte sokker, du har litt å henge fingrene i ser jeg. :)

    SvarSlett
  5. Ser ut som at sokkene blir skikkelig fine (selv om du ikke er så glad i gult). Misunner alle dere som tør å bestille fra det store utlandet jeg.
    Flott sokk og vottepakke du har fått fra projo - lurer på om jeg skal melde meg inn i votteklubben der jeg.
    Ha ei fin helg.

    SvarSlett

LinkWithin