fredag 25. september 2009

September 09 Mysteri Sock

Jeg har vært med for første gang på Mysterie Sock, der fikk vi ny del 4 ganger med en ukes mellomrom, så ja det var veldig spennende. Dessuten har jeg lært 3 nye ting,Vikkel Braid, ny hæl kalt Honeycomb og ny måte å strikke tå på. Vi måtte strikke sokkene i gult så dette skal bli mine påskesokker.Designeren er Nancy Bush, det er første gang jeg strikker noe av henne og det blir nok ikke siste gang. Dette var så moro at jeg gleder meg til oktober da neste Mysteri kommer.
Mønsteret finner du her: http://www.ravelry.com/patterns/library/september-09-mystery-sock-by-nancy-bush


Mønster:Fox Faces, Mysteriesock sept 09
Designer: Nancy Bush
Garn : Fortissima
Pinner: 2,5





6 kommentarer:

  1. Så kjempefine sokker:) Høres spennende ut med mysterie-sokker da. Har du vært med lenge eller?

    SvarSlett
  2. Flotte sokker altså. Heldig som har tid til å være med på slikt, SUKK !!!

    SvarSlett
  3. Så fine sokker du har strikket.
    Takk for sist foresten. det var koselig å treffe deg. Lykke til med garnvinden og garnet..

    SvarSlett

LinkWithin