onsdag 2. september 2009

Sylvia




Da er jeg endelig ferdig med Sylvia, føles som jeg har strikket de 2 ganger. Men de ble flotte tilslutt og fargene er bare nydelige. De klarer jeg ikke å få godt nok frem på bildet. Får ikke frem lillafargen, bare den blå.Disse vottene er i votteklubben til Projo

Mønster: Sylvia av RandiK
Pinner: 3,5
Garn: Cascade 220



Så var jeg på strikkecafe i Skedsmo hos Husflidslaget, der møtte jeg LivM,vi koste oss med kaffe og strikketøyet. Jeg ble litt fristet av garnet som ble solgt der, men jeg har en plan for det. Det blå garnet heter Sterk og er Alpakka, merino og Nylon. Virkelig nydelig og mykt. Det skal bli Blueberry Waffle Socks etterhvert. Så kjøpte jeg 3 hesper med Hacho i nydelige farger, de skal bli til pannebånd

4 kommentarer:

  1. Så nydelig garn du har kjøpt. Vottene dine ble også veldig fine. Det er ikke alltid lilke lett å få fram fargene når en fotograferer, det merker jeg også.

    SvarSlett
  2. Supre votter, de ble knallfine! Takk for sist, det var en koselig sammenkomst!. Ja garn er det "lett" å få med seg når anledningen byr seg! Her får du mange fine ting, kanskje gaver!

    SvarSlett
  3. Å, så nydelig garn! Veldig fine votter og. :)

    SvarSlett

LinkWithin